طراحی گرافیکی هویت بصری

برند رابطه ای است بین یک کسب و کار یا سازمان و مخاطبانش.

عناصر بصری هویت برند که به عنوان چهره یک نام تجاری عمل می کنند تا کیفیت های ناملموس را از طریق تصاویر، اشکال و رنگ ها منتقل کنند.

طراحانی که در طراحی گرافیک هویت بصری تخصص دارند، با سهامداران برند برای ایجاد دارایی هایی مانند لوگو ، تایپوگرافی ، پالت های رنگی و کتابخانه های تصویری که شخصیت یک برند را نشان می دهند، همکاری می کنند. علاوه بر کارت‌های ویزیت استاندارد و لوازم ثابت شرکتی، طراحان اغلب مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های برند بصری ( راهنماهای سبک ) را ایجاد می‌کنند که بهترین شیوه‌ها را توصیف می‌کند و نمونه‌هایی از برندسازی بصری را ارائه می‌دهد که در رسانه‌های مختلف اعمال می‌شود. این دستورالعمل ها به اطمینان از ثبات برند در برنامه های آینده کمک می کند.

طراحی هویت بصری یکی از رایج ترین انواع طراحی است. طراحان گرافیک هویت بصری باید دانش کلی در مورد انواع طراحی گرافیک داشته باشند تا بتوانند عناصر طراحی مناسب برای همه رسانه های بصری ایجاد کنند. 

افکار خود را به اشتراک گذارید