23

تعامل بین طراحان گرافیک و هوش مصنوعی

تعامل بین طراحان گرافیک و هوش مصنوعی می‌تواند به دو صورت رخ دهد: همکاری و هماهنگی. .1 همکاری: طراحان گرافیک و هوش مصنوعی می‌توانند با همکاری در یک پروژه، بهبود کارایی و نتایج طراحی را به ارمغان بیاورند. طراحان می‌توانند از قدرت تحلیل داده‌ها و پردازش تصاویر هوش مصنوعی بهره ببرند تا الگوها و روندهای…

ezgif-5-78a1f6ddec

شناخت نیاز بازار برای طراحان گرافیک

شناخت نیازهای بازار برای طراحان گرافیک بسیار مهم است و به آن‌ها کمک می‌کند تا طراحی‌هایی ارائه دهند که بهترین پاسخ به این نیازها باشند. در زیر به برخی از روش‌ها و منابعی که برای شناخت نیازهای بازار می‌توان استفاده کرد، اشاره می‌کنیم: 1.تحقیق بازار: انجام تحقیقات بازاریابی و تحلیل رقبا و جریان‌های صنعتی می‌تواند…

22

آینده شغل طراحان گرافیک در دنیای هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در حال توسعه و پیشرفت است و این پیشرفت‌ها تأثیر قابل توجهی بر صنعت طراحی گرافیک خواهد داشت. این تأثیرات می‌تواند تغییراتی در آینده شغل طراحان گرافیک به دنبال داشته باشد. در زیر به برخی از تغییرات ممکن در شغل طراحان گرافیک در دنیای هوش مصنوعی اشاره می‌کنیم: .1 اتوماسیون بخش‌هایی از فرایند…

ezgif.com-gif-maker (16)

بیش از 40 ایده بسته بندی خلاقانه که الهام بخش و نوآورانه هستند

غیر معمول نیست که کلمه “بسته بندی” را با محافظت از یک محصول مرتبط کنیم. اما این روزها طراحی بسته بندی اشکال مختلفی دارد. در حالی که بسیاری در واقع مسیر عملکردی ایمن نگه داشتن محصولات را دنبال می کنند، برخی دیگر از بسته بندی برای سرگرمی و کمک به برندها در نظر مشتریان استفاده می کنند.…

ezgif.com-gif-maker (14)

چهار ورژن لوگو که هر برندی باید بداند

در حالی که یک لوگو بیان بصری منحصر به فرد از نام تجاری شما است، می تواند – و باید – اشکال مختلفی به خود بگیرد. اینجاست که تغییرات لوگو وارد می شود. تنوع لوگو نسخه جایگزینی از طراحی لوگوی اصلی شما است. تنوع به برند شما این توانایی را می دهد که در بسیاری…

ezgif.com-gif-maker (14)

4مرحله برندسازی چیست؟

ایجاد یک نام تجاری قوی که درک روشنی از علایق، نیازهای مخاطبان هدف و نحوه برآورده کردن آنها که هم مورد استقبال مشتریان فعلی شما باشد و هم مشتریان جدید را جذب کند، کار بدی نیست. ایجاد برندینگ جدید شما روزنه ای خواهد بود برای آسان‌تر کردن کارها و ارتباط بهتر با مخاطبان. ما چهار…

b1

طراحی گرافیکی هویت بصری

برند رابطه ای است بین یک کسب و کار یا سازمان و مخاطبانش. عناصر بصری هویت برند که به عنوان چهره یک نام تجاری عمل می کنند تا کیفیت های ناملموس را از طریق تصاویر، اشکال و رنگ ها منتقل کنند. طراحانی که در طراحی گرافیک هویت بصری تخصص دارند، با سهامداران برند برای ایجاد…

color palette

یک پالت رنگ برای لوگوی خود نیاز دارید!

 هر برندی به یک پالت رنگ برای لوگوی خود نیاز دارد. حتی اگر رنگ شما سیاه و سفید یا چند سایه خاکستری باشد، این یک پالت رنگی است. برندها از ترکیب رنگ های لوگو برای بیان اینکه چه کسی هستند استفاده می کنند. رنگ در سطح اولیه کار می کند و احساسات خاصی را در مغز بیننده…